Nostokuvaa ei ole asetettu

Sanoma Oy

Tarinalla tunteisiin ja ostoskoriin

Sushi syötiin loppuun. Keikka tuli kotisohvalle. Yhteiskuntavastuullisuus toi ennätysliikenteen sivuille. Miten kävi keltaisten takkien?

Kun asia kiinnostaa oikeaa ihmistä, se saa aikaan liikettä. Sisältömarkkinoinnilla on voima vaikuttaa haluttuun ja liiketoiminnallesi olennaiseen tekoon. Käännetään kaupan ovenkahvaa tai vipua asiakkaan ajattelussa – sinulla on päämäärä, meillä tarinankerrontaosaaminen, ideointikyky, luotettava mediaympäristö ja yleisö, jonka tunnemme.

Medioista mieleen

Kirjoitamme ja kuvaamme bisneksesi valtin brändisi puolelle. Sisältömarkkinointitiimi Porissa tuottaa tarinat maan johtavassa mediatalossa, joka tavoittaa päivittäin 97 prosenttia suomalaisista. Meille on arkipäivää suunnitella, miten koulutus tavoittaa hakijat, millaisella viestillä vaikutetaan työnantajamielikuvaan tai kuinka terveydenhuolto inspiroi elämäntapamuutokseen. Tavoitteet määritellään aina yhdessä ja sisältö muotoillaan tavoitteen mukaan.

Mielestä menestykseen

Laadukas sisältömarkkinointi auttaa luomaan syvemmän suhteen kuluttajaan. Tarjoa hyötyä, tietoa tai viihdettä, niin saat asiakkaan huomion ja brändiarvosi asiakkaan mielessä kasvaa. Entä keltaiset takit? Ne vietiin rekistä, kun markkinoija inspiroi kohderyhmää ostoksille sisältömarkkinoinnilla Satakunnan Kansassa. Sattumalta ei rekki tyhjentynyt.


– Meillä on enää kaksi keltaista takkia jäljellä. Olemme jo tilanneet niitä lisää, kertoi myymäläpäällikkö Erja Peltomäki Porin Haloselta kampanjan aikana.


Tehdään sanomista.


Ps. Toimimme ihmiseltä ihmiselle. Se tarkoittaa puhelua Tanjalta, viestiä Millalta, (hauskaa) valokuvausta Vesalta ja sujuvaa matkantekoa yhdessä määriteltyyn maaliin. Taustanamme on mediatalon moniosaaminen ja tavoitettasi tukevat ratkaisut.

OTA YHTEYTTÄ

Tanja Hovi

tanja.hovi@sanoma.com

040 833 7055

Muut luovat